Startende MU11E hebben zondagmorgen de kampioenstitel binnengehaald. Nog steeds ongeslagen na 6 wedstrijden.
Proficiat aan de speelsters en trainersgroep.
Ook Heren Recrea A heeft de kampioenstitel al te pakken. Met nog enkele wedstrijden te spelen is het al zeker dat zij de eerste plaats behouden en dus volgend seizoen mogen aantreden in de eerste reeks van de Gervvot-competitie. Zij behaalde ook reeds eerder dit seizoen de interclubwedstrijd van langst ongeslagen WEK ploeg (rode papiertjes). Proficiat heren!!!!.




